Vállalati komplex infokommunikációs fejlesztés a Barkács-Ker Kft-nél
– A szerződött támogatás összege: 3 525 280 Ft,
– A támogatás mértéke (%-ban): 40 %,
– A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében az alábbi projekttermékek kerültek beszerzésre:
ENSO Ügyvitel komplex szoftver licensz
1. Vállalati CRM, értékesítési terület.
3. Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés.
4. Kontrolling és döntéstámogatás.
5. Beszerzési, logisztikai terület.
6. Táv- és csoportmunka támogatás.
8. Internetes értékesítés (Vállalati webáruház).
11. Elektronikus iratkezelési rendszer bevezetése.
A pályázatunkban a jövőbeni profi számlázási lehetőség és az internet nélküli működés képessége, valamint a mobil munkavégzés lehetősége miatt 2 db ASUS VivoBook típusú LAPTOP lett beszerezve, továbbá 2 db Dell Inspiron 3881 asztali számítógép lett megvásárolva.
– A projekt befejezési dátuma: 2020.12.10.
– A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01237
Mikro-, kis és középvállalkozások modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztési támogatás a Barkács-Ker Kft-nél
A kedvezményezett neve: BARKÁCS-KER Kft.
A szerződött támogatás összege: 5.908.546 Ft
A támogatás mértéke: 70%
A projekt címe: BARKÁCS-KER Kft. fejlesztése
Projekt azonosító száma: GINOP-1.2.8-20-2020-03244
A projekt tényleges befejezési dátuma: 2021.06.01.
A támogatás célja: Állami támogatási intézkedésekre vonatkozó ideiglenes keret a gazdaságnak a jelenlegi COVID-19-járvánnyal összefüggésben való támogatás
A projekt tartalmának bemutatása:
Vállalkozásunk 2020. májusában egy új raktárépületbe költözött. Az évek során megnövekedett árukészletet itt könnyebben tudjuk tárolni, átlátni. Mivel ez az épület nagy beltérrel rendelkezik és a szerszámok nagy súllyal bírnak, így a kollegáink munkáját nagyban megkönnyebbíti egy anyagmozgatásra alkalmas eszköz, melyet a támogatással érintett projekt keretében szereztünk be. Termékeink 80%-át cseh partnereinktől rendeljük, a megrendeléseket saját teherautóval szállítjuk. Az autó kipakolása a projekt megvalósítását megelőzően kézi erőre történt, ami több embert vesz igénybe, mert a raklapok súlya a termékekkel óriási. A projekt megvalósításának köszönhetően a magyar illetve külföldi partnereink által szállított áru mozgatása könnyebbé vált. Korábban csak kölcsönkért anyagmozgató eszközökkel tudtunk dolgozni, ami nem minden esetben állt rendelkezésünkre. A beszerzésnek köszönhetően kevesebb nehéz fizikai munkát kell végeznünk az anyagmozgatások során. Külön értéknek számít, hogy az anyagmozgatásra és takarítás is minőségi gépekkel történjen, így az ezen tevékenységekre szánt idő jelentősen lerövidül, melynek következtében több időt tudunk fordítani üzleti partnereinkre és a hozzánk betérő vásárlóinkra, növelve ezzel az ügyfeleink elégedettségi szintjét.
Beszerzésre kerülő eszközök, melyek a vállalat mindennapi stabilitását, működését biztosítják: